Alla inlägg under mars 2019

Av Carina Jernberg - 9 mars 2019 17:13

Det finns mycket som är förbjudet och mycket man ska låta bli här i livet.

Det är svårt ibland, för det är ju det som lockar oss mest och det vi när som svagast för...

Det behöver inte alltid vara droger,olagligheter och så som många direkt tänker på...

Det finns sånt som handlar om vett och etikett, saker som man bara inte ska också...

Det behöver inte ens en förklaring utan man bara vet att det är så...


Jag har hållt hårt på just sånt, vett och etikett, rätt och fel, saker som bara är så utan disskution,,,

Jag vet att det finns små saker man kan bryta mot och små olagligheter också...

Jag vet men ingen pratar om det, dom bara gör det...

Jag själv har många gånger kännt lockelser av många olika slag...

Jag vet hur lätt det är att bli och varaen sån person...


Därför är jag en av dom som inte dömmer, en av dom som aldrig känner mig bättre...

Därför har jag ett långt tålamod, ett öppet sinne och känslan att förstå...

Därför vill jag spy på er alla som tror nått annat, som tycker er blivit bättre än andra...

Därför har jag så svårt att ens va i er närhet för då blir jag en sån som tycker mig va bättre

än er...

Därför går jag min egen väg och blundar, låtsas att jag inte längre ser er...


Presentation


Lite av varje kommer upp i min blogg

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

skriv in tips...

Skriv om dig själv...


Ovido - Quiz & Flashcards